سامانه موشکی اس300 در اختیار قرارگاه پدافند هوایی قرار گرفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ خودتون خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kebria و آدرس kebriai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1514
بازدید هفته : 2725
بازدید ماه : 2685
بازدید کل : 121335
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 1514
:: بازدید هفته : 2725
:: بازدید ماه : 2685
:: بازدید سال : 17342
:: بازدید کلی : 121335

RSS

Powered By
loxblog.Com

همدلی و همزبانی ، مسائل سیاسی،فرهنگی،اجتماعی، نظامی

سامانه موشکی اس300 در اختیار قرارگاه پدافند هوایی قرار گرفت
جمعه 22 / 2 / 1395 ساعت 21:47 | بازدید : 275 | نوشته ‌شده به دست مرتضی | ( نظرات )

به گزارش تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح روز گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: این توفیق نصیب ما شد تا در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) حضور پیدا کنیم و مجموعه سیستم های مختلفی را که در امر جست وجو گری در این مجموعه داریم، مورد بازدید قرار دهیم. وی ادامه داد: با بررسی قابلیت ها و نیازهایی که در آینده سیستم ها و آنچه در حلقه های مختلف و در سطوح مختلف در پدافندی نیاز داریم، باید تکمیل کنیم. وزیر دفاع تصریح کرد: بحمدالله امروز این طور می توان گفت که آنچه داریم، نیازمان را در بحث راداری، کشف، تعقیب و درگیری ها، کفایت می کند و آنچه در بحث سیستم های پدافندی، موشکی نیاز داریم در داخل ساخته می شود، بدون اینکه اتکایی به دیگران داشته باشیم. سردار دهقان تصریح کرد: در همین زمینه باید گام های بلندتری برداریم که تعریفاتی نیز در این زمینه انجام شده و با برنامه قرارگاه پدافند خاتم الانبیا(ص) نیز هماهنگ هستیم تا آنها را تامین کنیم. وی ادامه داد: امروز باید به ملت عزیزمان بگوییم که بحمدالله سیستم پدافندی و راهبردی اس300 را در خدمت پدافند خاتم الانبیا(ص) قرار دادیم، البته مشابه همین سیستم با کارکرد و عملکرد همین سیستم را در داخل طراحی کردیم و امسال آن را به خط تولید می رسانیم. وزیر دفاع گفت: سیستم های پدافندی معمولاً برایشان برد و ارتفاع تعریف می شود و قابلیت درگیری با اهداف مختلف برایشان تعریف می شود. با توجه به اینکه اهداف کروز و بالستیک هرروز به سمت پیچیده ترشدن می روند، سیستم ها نیز با توجه به قابلیت آنها طراحی و تولید می شوند. سردار دهقان با تاکید بر اینکه سیستمی که در کشورمان به عنوان باور373 طراحی شده است قابلیت درگیر شدن با موشک‌های کروز، هواپیماهای بدون سرنشین و جنگنده‌ها و حتی موشک‌های بالستیک را دارد، اعلام کرد: این سیستم می‌تواند با چندین هدف درگیر شود.

وی در پایان گفت: سیستم‌های نرم‌افزاری و راداری سامانه موشکی باور373 بحمدالله تهیه و تولید شده و در جمع‌بندی نهایی است و امسال نهایی می‌شود و آنها را در خط تولید قرار می‌دهیم.




:: برچسب‌ها: اس 300 , تحویل به قرارگاه پدافند خاتم الانبیاء ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: